Elle Decoration: незамінний журнал для "прихильників деко

Опубліковано shefurka1988-/:; 21.07.2021 0 Коментарі
Занадто часто доведений до рангу "жіночої преси", щоб бути сказаним з певною відданістю в вираженні, журнал Elle при своєму створенні хотів звернутися до всіх жінок, залишаючись при цьому витонченим. Фотожурнали найвищого класу, елітна формула літератури та інформації Elle користується успіхом у своїх читачів вже понад шістдесят років. Погляд назад на цей міфічний журнал, якому вдалося відвоювати частку ринку в особливо конкурентному секторі. 

Історія Elle, жіночого журналу par excellence

Крім моди, журнал Elle просуває нову роль для жінок, "не тільки феміністську і не виключно галузеву" (Валері Торанян, головний редактор ELLE в 2009 році): різноманітність , яке робить його сильною стороною для його аудиторії і слабкою стороною для його супротивників, які дорікають йому в деякому відсутності прихильності. Однак, народившись після Другої світової війни в 1945 році, журнал Elle був набагато більш цілеспрямованим і сміливим, ніж його конкуренти того часу, Marie-France (раніше Marie Claire) і Claudine, які були набагато більш консервативними, наважившись представляти жінок нарівні з чоловіками. Звільняючись від патріархальної фігури, пропонуючи своїм читачкам емансиповані жіночі моделі або тих, хто працює на традиційно чоловічих посадах, Elle був частиною нового руху для своїх читачок в кінці війни, які тільки-тільки отримали право голосу. Інтерв'ю, подорожі, путівники по актуальним новин і стилю того часу перемішані на сторінках.

© istock

Але на цьому прихильність журналу під егідою його творця Елен Гордон-Лазарефф не закінчується: його редакційна команда майже повністю складається з жінок, причому жінки займають керівні посади, в той час, коли вони були обмежені лише набором тексту. Великі новинні газети того часу не приймали жінок на роботу, або брали тільки позаштатно, або в кращому випадку в розділ розваг ... Таке представництво жінок в редакційному колективі дозволяє краще співвіднести тематику журналу з жіночою аудиторією, що зробило його успішним, на додаток до дуже сильної особистості його творця, який без вагань відбирає статті, що стосуються реальних жіночих проблем, і йде в напрямку автономії. 

Нагадаємо, що тільки в 1965 році закон змінив шлюбно-сімейний режим 1804, остаточно дозволивши жінкам самостійно розпоряджатися своїм майном, відкривати банківські рахунки і працювати, не потребуючи в згоді чоловіка. Журнал наважився виділити цих працюючих жінок в той час, коли у представників робочих класів немає вибору, а представники буржуазії захищаються від нього ... Це далеко від сексистських кліше, в які сьогодні закуті ці так звані жіночі журнали! 

Elle deco, присвячений декору

Народжена в 1987 році, гілка Elle по декору - це керівництво, присвячене мистецтву шикарного життя, метою якого є "уявити життя в кращому вигляді ... Полюбити розкіш дрібниць ... Надихнутися іншими речами ... Втілити мрії в реальність "(Сільві де Ширше, редакційний директор). У прикраси Elle більше 8,5 мільйонів читачів по всьому світу в 27 виданнях: це показує, наскільки успішним був рецепт журналу, незважаючи на тиск інтернету. Навіть сьогодні підписка на журнал Elle залишається в тренді: паперова версія журналу і його дочірні видання Elle Deco і Elle a Table як і раніше дуже популярні, особливо завдяки пропозиції "Тріо", яке дозволяє отримувати 3 щомісячних журналу додому. Видання журналу Elle особливо добре продумано, причому з самого початку під впливом імпульсу його початкового творця, який хотів, щоб журнал був ясним, повітряним, сфокусованим на фотографіях і приємним для читання, таким чином позначаючи опозицію кодексам, які діяли у Франції в той час.

Негайний успіх журналу, який триває і сьогодні, також пояснюється цієї висококласної презентацією, якістю паперу для друку та красою макетів, які відразу ж викликають бажання зануритися в них. І ці якості тим важливіші для журналу про декор, де візуальний аспект надзвичайно важливий: просто дивлячись на зображення, навіть не читаючи текст, ви відразу занурюєтеся в атмосферу, ви подорожуєте, вам хочеться відправитися кудись ще. Визнаний у всьому світі, журнал Elle, що спеціалізується на декоруванні, став еталонним журналом для дизайнерів, архітекторів і декораторів інтер'єрів у всьому світі, що навіть призвело до заснування премії Elle Decoration International Design Awards. 

Elle a table, присвячений мистецтву столу

Ще одне візуальне поле, ще одне успішне поле, Elle a Table вийшов у Франції в 1999 році під пером кулінарного стиліста Наталі ле Фоль, натхненної німецької версією Elle Bistro у співпраці з Гійомом Крузе, який в той час був гастрономічним оглядачем Le Monde. Elle a Table міг би ніколи не з'явитися на світло: журнал Elle вже публікував кулінарні звіти, а його головний редактор вважав, що готувати не модно ... поки в конкурсі "Мадам Фігаро» не з'явився власний кулінарний розділ. Перші випуски Elle a Table добровільно відійшли від кулінарії шеф-кухаря і зосередилися на повсякденному кухні.

десакралізована гастрономію, Elle a Table не забув про своє позиціонування на ринку, яке було направлено на всіх, пропонуючи повсякденні рецепти з " дрібницею, яка змінює все "! Саме так вчинила компанія Elle a Table, буквально стряхнувши пил з світу кулінарних видань у Франції, що є бажаним зміною темпу, особливо в плані фотографій, які зосереджені на світлі і сучасності. І що найцікавіше? Після виходу перших номерів конкурс змінив свою верстку ...

За більш ніж 20 років світ кулінарії сильно змінився, і журнал адаптувався. Сьогоднішні кухаря-гурмани не завжди знали своїх матерів біля плити, телешоу, присвячені кулінарії, є хітом, а соціальні мережі люблять їжу більше, ніж будь-коли ... Вона йшла тенденції, завжди в грайливому і прямому тоні, пропонуючи чудові фотографії кулінарної обстановки , сучасні тексти і рецепти в повітрі часу, адаптовані до публіки і до часу. Приготування під тиском, ретельне приготування, приготування з шафи або приготування для вечірки - журнал говорить про кулінарному мистецтві і приготуванні страв із задньої стінки холодильника так само, як про декор або моді, зрозумілою мовою, доступному для всіх, зберігаючи при цьому відкритість до інших культурам.

Жіноча преса зіткнулася з Інтернетом

Сьогодні паперової пресі доводиться приймати новий виклик з ростом Інтернету і сайтів про моду, декорі або кулінарному мистецтві. Здається, що простіше отримувати новини прямо на свій смартфон, прокручувати нескінченні списки найкрасивіших фотографій їжі на Instagram або Pinterest. Але чи дійсно все це замінює паперову версію? Особливе відчуття першокласної паперу, запах типографської фарби, сам факт сидіння в кріслі з журналом на колінах і перегортання сторінок має особливий смак, який не може замінити Інтернет. Не обов'язково конкуруючи, дематеріалізуватися і паперова версії добре доповнюють один одного в тому сенсі, що їх не обов'язково відвідує одна й та сама публіка або в один і той же час.

Онлайнова версія

Журнал Elle, Elle deco і Elle a table як і раніше доступні в дематеріалізованої версії: хороший журнал знає, як жити зі своїм часом і розвиватися разом зі своєю публікою. Нові звички читачів не випали з поля уваги редакції Elle, яка розглядає цю тенденцію як можливість для розвитку, а не як недобросовісну конкуренцію. Чи то себе заново, журнал Elle існує на обох фронтах і більш ніж коли-небудь позиціонується як еталон у своїй області в жіночій пресі.

© istock

Щоб надати додаткову цінність своєї онлайн-версії, зберігши при цьому рекламу, Elle залишає для неї, наприклад, довгі версії інтерв'ю, які іноді обрізаються з міркувань максимальної кількості сторінок в паперовому виданні. Доступ до контенту необмежений, а новий дематеріалізований номер виходить щоп'ятниці і супроводжується розсилкою, призначеної для передплатників, в якій зібрані найважливіші статті цього випуску.

Але мобільна версія Elle - це ще й та, яку ви читаєте на автобусній зупинці, в метро, ​​під час обідньої перерви на роботі між бутербродом і йогуртом, словом, як тільки у вас є п'ять хвилин, щоб убити час і не брати журнал з собою. Читання паперового журналу дійсно вимагає спокійно розташуватися і дістати свій тижневик, навіть ... вимкніть телефон! Це бажаний перерву, який мало хто з нас робить протягом дня або тижня. Читання паперового журналу більше нагадує очікування в перукарні або в кабінеті лікаря, або сидіння вдома в затишному куточку для читання.

Безкоштовні блоги і спеціалізовані сайти

Ще один виклик, з яким сьогодні стикається жіноча преса, - це безкоштовна пропозиція, що розповсюджується в Інтернеті. Блоги про їжу, відеоканали про декорування будинку, безкоштовні джерела інформації від впливових людей з соціальних мереж та інших блогерів можуть розглядатися як конкуренція друкованим журналам. І все ж це не обов'язково так: публіка, захоплена відеороликами модних авторитетів і уроками краси на Tiktok, не обов'язково витратить час на читання інтерв'ю з дизайнером високої моди.

© istock

З іншого боку, жіночі журнали відкриваються для цих нових веб-зірок, які цікавляться дизайном і декором, косметичними зірочками або просто мистецтвом жити, запрошуючи їх розповісти про свій досвід на своїх сторінках. Таким чином, жінки, що борються з брусофобіей, що виступають за бодіпозітівность і інклюзивність, стають новими Егер, які "насмілюються", як ті жінки, які займали чоловічу роботу в 1950-х роках, про які розповідав Elle.

Інфлюенсери, легітимізувати статтею в журналі Elle або Elle a Table, отримують підвищену ауру експертність і референції, що робить їх взаємодоповнюючими, а не конкуруючими областями. Співпраця між агентами впливу і брендами краси, написання статей та інтерв'ю з сильними жіночими фігурами в соціальних мережах - ці навички наскрізні і не суперечать один одному. Всесвітній успіх журналу, зростаючий, незважаючи на постійно збільшується зростання популярності б'юті-агентств та інших Instagram, є тому доказом! 

Висновок

Сьогодні підписка на журнал і, відповідно, на жіночу пресу не є чимось старомодним. Історія журналу Elle доводить це: далеко від гендерних кліше, які можна було б очікувати в цій сфері "від жінок, для жінок", він пропонує образ жінки, співзвучний своєму часу, сучасний і емансипований. З жіночої - майже феміністської - зухвалістю, характерною для перших випусків, Elle не переставав винаходити себе, щоб стати міжнародним успішним журналом, яким він є сьогодні, справжньою іконою жіночої преси та еталоном в області дизайну і декору. Підписка на якісний щотижневий журнал, такий як Elle deco, Elle a Table або Elle magazine, в якості подарунка або для себе - це оздоровчий відпочинок від стресів повсякденного життя, їжа для очей і розуму, яка залишає незабутнє враження надовго після прочитання. На відміну від інтернет-видань, які постійно бомбардують нас ефемерними новинами, які відразу ж проглядаються і забуваються, задоволення від читання паперу, як правило, залишає більш тривалий враження. Насолоджуватися фоторепортажами, які змушують мріяти або засуджувати, новинними темами між літературою та інформацією, відкривати для себе нових авторів, боротьбу жінок світу, прийдешні тенденції або просто надихатися, щоб переосмислити своє повсякденне життя і відкритися світу - ось все, що пропонує журнал Elle!