Як купити кухню: як уникнути всіх пасток?

Опубліковано shefurka1988-/:; 21.07.2021 0 Коментарі
Купівля вбудованої кухні - це не те, що можна зробити з закритими очима. Вам слід звернути увагу на договір, який ви збираєтеся підписати, а також на виконання роботи. Щоб уникнути проблем після установки, необхідно добре знати свої права і обов'язки. 1

Устаткування кухні вимагає значних витрат. Тому дуже важливо вибрати гарну компанію. Не варто сліпо покладатися на рекламні оголошення, такі як електронні листи, отримані в вашу поштову скриньку, які не дозволяють судити про серйозність компанії. Також остерігайтеся агресивної комерційної практики: телефонної агітації, поштових розсилок або продажів "від дверей до дверей", з "надмірно привабливими" рекламними акціями. Важливо попросити письмову кошторис на будь-яку установку. Перш ніж прийняти рішення, попросіть різних монтажників зробити кілька креслень. Це дозволить вам конкурувати і прогнозувати свій бюджет. Наприклад, ви можете відвідати цю сторінку, щоб порівняти котирування.

Як правило, котирування надається безкоштовно. Якщо немає, вас повинні проінформувати про це заздалегідь. В якості запобіжного заходу завжди запитуйте ціну кошторису і вартість поїздки для її складання. Деякі компанії стягують за це плату, яку вони віднімають з рахунку в разі замовлення.

Кошторис займає місце договору тільки після того, як ви його підписали. Після цього ви будете пов'язані. Часто він складається з трьох частин: меблі, техніка і робота. Цей документ повинен бути детальним і чітко вказувати ціну праці і матеріалів. Нарешті, він повинен бути складений в двох примірниках і підписаний обома сторонами. Один з примірників залиште собі.

Меблі

Установка кухні включає в себе монтаж всіх елементів і приладів. Сюди можуть входити допоміжні роботи, такі як електрика, сантехніка, укладання плитки ...

Монтажник відповідає за всю операцію. Для меблів договір повинен включати ціну і перелік товарів, матеріали (масив дерева, шпон ...), розміри кожного елемента. Ця інформація також повинна бути вказана на етикетках, в каталогах і рекламних документах. Однак це не відноситься до побутової техніки. Фахівці не зобов'язані давати докладний опис продукту. Тим не менш, деякі зобов'язуються це робити (Darty, Cuisinella, Shmidt і ін.).

Доставка

Професіонал зобов'язаний вказати термін доставки, якщо він не є негайним. Якщо термін, зазначений в бланку замовлення, перевищено більш ніж на 7 днів, ви можете розірвати договір рекомендованим листом з повідомленням про отримання.

Для цього закон дає вам максимум 60 робочих днів з запланованої дати доставки. У цьому випадку договір вважається розірваним з моменту одержання листа продавцем.

Якщо вам доставили модель, яка не відповідає характеристикам, зазначеним в договорі, відмовтеся від доставки. У цьому випадку вимагайте рекомендованим листом з повідомленням про отримання елементи, які були предметом замовлення.

Додаткові роботи

Монтажник пов'язаний обов'язком консультування. Він повинен попередити вас про можливу неможливості виконання такої-то і такий-то роботи і попередити вас, якщо очікуються додаткові витрати.

Якщо він попередив вас під час складання комерційної пропозиції, він повинен був встановити ціну з урахуванням цього ризику. Тому він не може збільшити ціну. Якщо він не попередив вас, значить, він не виконав свого обов'язку давати поради. Якщо він не попередив вас, він не виконав свій обов'язок проконсультувати вас, оскільки це операція, яку він повинен був передбачити, і ви не повинні нести додаткові витрати.

Можливі засоби правового захисту

Після закінчення робіт ви вважаєте, що кухня не відповідає вимогам або має певні дефекти. Яким би не був спір між вами і монтажником, відправте йому лист рекомендованим листом з повідомленням про отримання.

Збережіть копію і повідомлення про отримання. Ці документи знадобляться, якщо вам доведеться звертатися до суду. Якщо вам не вдалося добитися успіху, ви можете звернутися в організацію по захисту прав споживачів, щоб спробувати вирішити питання мирним шляхом, або в:

  • Syndicat National de l'Equipement de Cuisine (SNEC),
  • або AFNOR (Association Francaise de Normalisation), якщо меблі має штамп NE;
  • ви також можете звернутися в Генеральне управління з питань згоди, споживання і припинення шахрайства (DGCCRF) вашого департаменту в разі виникнення проблем з рекламою цін, маркуванням меблів, шахрайством і фальсифікаціями. 

Нарешті, ви можете подати скаргу безпосередньо прокурору в суд великої інстанції за місцем вашого знаходження простим листом.

Корисно знати: Якщо ви вирішите звернутися до суду з приводу проблем з доставкою, гарантії або будь-якого спору, пов'язаного з невиконанням договору, звертайтеся до Трибуналу з розгляду суперечок в Трибунал великої інстанції за його межами.

Про гарантії

На меблі і побутову техніку поширюється комерційна гарантія і юридична гарантія (відома як приховані дефекти). Будьте обережні з останнім. Деякі установники не завжди пропонують післяпродажне обслуговування, тому часто краще купувати його окремо.

Якщо у вас є комерційна гарантія, продавець зобов'язується відремонтувати обладнання, запчастини та робочу силу в протягом встановленого терміну. Юридична гарантія покриває всі витрати, понесені у зв'язку з прихованими дефектами, але ви повинні діяти протягом короткого часу. Воно передбачає відшкодування вартості запчастин, робочої сили, транспортування, витрат, понесених у зв'язку з іммобілізацією приладу, і шкоди, викликаного дефектом. Це також дозволить вам вимагати скасування продажу.

Деякі поради на додаток! 

  • Чи не зустрічайтеся з декількома кухнями в один день.
  • Не робіть узагальнень або тлумачень.
  • Домовтеся заздалегідь між собою. 
  • Перерахуйте свої продукти, бажання і очікування
  • Не приступайте до роботи, не склавши попередній бюджет проекту
  • Не погоджуйтеся на одну кошторис
  • Чи не віддавайте перевагу естетиці перед функціональністю
  • Не дивуйтеся остаточного рахунку.