-
В кошику немає товарів :(
Тенденція, яка дає про себе знати? Дизайн, створений надовго! Замість часто оновлюваних аксесуарів ми робимо ставку на довговічні і красиві, бажано екологічно чисті. І це хороша новина: все більше і більше дизайнерів працюють в цьому напрямку. Збільште масштаб 4 екоответственних брендів, помічених на Maison & Objet, які ще не встигли нас закохати в себе!
8Shandor - французький бренд, заснований в 2015 році Камілем Фоссе. З Нормандії, де вона базується, дизайнер випускає свої графічні принти на підписаних і пронумерованих ілюстраціях, а також на подушках, шарфах і недавно ... на чарівній колекції мусліновий пелюшок з органічної бавовни (зроблених в майстерні соціальної інтеграції).
Ми любимо цей нетиповий, м'який і художній стиль, який натхненний поп-культурою, а також авторським кіно і архітектурою. І ми підтверджуємо хороші (екологічно) відповідальні звички цього настільки симпатичного бренду, який охоче працює з тканинами, виготовленими з перероблених пластикових відходів, екологічними фарбами або деревиною з екологічно керованих французьких лісів.
Like Cork - молодий португальська бренд, який народився в результаті зустрічі дизайну і ремесел. Його мета? Розширення традиційних ноу-хау з метою сталого розвитку. Чи не ігноруючи тенденцію ... Якщо говорити конкретно, як це працює? Дизайнер Сандра Луро малює, надихаючись творчістю предків з пробки, а майстри надають форму її ідеям.
Цей постійний діалог між традиціями та інноваціями вже породив кілька прекрасних колекцій. Серед його найбільш знакових творів: "Кухаррос". Спочатку кучарро був корковим кубком, з якого черпали воду.
Like Cork перетворив його в піднесену підвіску з кованої міді.
Нам особливо подобається колекція "Bouchon", натхненна лініями пробки від шампанського:
Бренд також звертається до традицій Алгарве (південна Португалія), черпаючи натхнення в меблів і архітектурних елементах для створення предметів, повних чарівності:
Пластикові комп'ютерні клавіатури, які швидко втрачають свій блиск і клавіші яких неминуче підлягають заміні? Чи не для Гюнтера і Фолькера Хентшеля! Родом з Оснабрука, обидва брати розвинули взаємодоповнюючі таланти. Перший жив і працював в тропічних країнах, де проводив аудит лісозаготівельних компаній і стежив за дотриманням ними екологічних і соціальних стандартів. Другий - пристрасно захоплений комп'ютерами. Вони об'єднали зусилля, щоб втілити в життя ідею, над якою працювали 10 років: комп'ютерну клавіатуру, яка одночасно є дизайнерської і екологічною.
Молода берлінська компанія починала з виробництва дерев'яних виробів ручної роботи. Оливкове дерево, клен або каштан надають клавіатурі унікальний і дорогоцінний характер. Протиставляючи інженерію і майстерність, тандем знаходиться в постійному пошуку інновацій, і в ході випробувань використовуються інші матеріали, зокрема, метал або кераміка.
Гюнтер і Фолькер Хентшель не обмежують свої зусилля розробкою конструкції клавіатури. Вони поставили собі за мету знайти альтернативу пластиковим ключам, які дуже крихкі і, скажімо прямо, дуже негігієнічні. Їх рішення? Мінеральний композит, міцний, неймовірно м'який на дотик і легко чиститься.
Ці клавіатури вже доступні в версіях QWERTZ, QWERTY і AZERTY, і навіть в нелатинських версії. З невеликим, але важливим плюсом: ергономічна компоновка, розроблена для правильного розташування рук без втрати огляду екрану.
Практично. Прекрасно. Міцність. Бренд Lind Dna - не зовсім новачок: він уже давно привертає людей своїми екологічно чистими творіннями, особливо в області посуду. І ми не збираємося брехати: ми як і раніше любимо її чудові аксесуари з переробленої шкіри, представлені в натуральних кольорах для сезону осінь-зима 2019. Особливо нам подобається золотий відтінок HIPPO: чарівний для святкування кінця року!
Ми особливо любимо мінімалістичний PICK-UP TABLE, дизайн якого прямо натхненний програвачем платівок. Завжди з переробленої шкіри, звичайно!